czwartek, 3 grudnia 2009

Indie Game Of The Week - Continuity



Continuity, lub ciągłość po Polsku jest bardzo ważna jak nauczyły nas seriale. Szczególnie Heroes, Prison Break, Lost, Flashforward, 24... dobra powiedzmy to w końcu - członkowie WGA to w dużej mierze ludzie pozbawieni możliwości postrzegania swoich tworów jako całości, dzięki czemu mamy to co mamy (tak, patrzę na ciebie 5 sezonie LOST). A skoro już pojęczałem nad tym jakie życie jest niesprawiedliwe, przejdźmy do IGOTW, w którym... o mój Jebusie co za niespodzianka! Continuity.

Tym razem będzie bardzo krótko bo ta gra naprawdę nie wymaga długiego opisu. Od razu na wstępie chcę zaznaczyć, że jest to jeden z moich faworytów do Indie Game of the Year za sam koncept. Otóż Continuity to gra która powstała z połączenia dwóch jakże bliskich sobie rzeczy jakimi są puzzle i gry platformowe (oczywista!). Koncept jest prosty, level jest podzielony na bloki, które możesz przesuwać względem siebie tworząc nowe 'ścieżki' dla swojego bohatera. Cel to zdobyć klucz i otworzyć drzwi. Niz prostszego.

that's easy

Grafika jest minimalistyczna - ale w końcu za to kochamy indie gry. Co do muzyki, to jest trochę irytująca - szczególnie, że zmienia się za każdym razem kiedy oddalamy i przybliżamy ekran (swoją drogą, gigantyczny plus za interfejs i sterowanie - miodzio). Moja rada - wyciszyć i puścić w tle 'Silizium' Apparata.


that's not


Continuity dostaje od Banter Banter duży HighFive (z rozbiegu!).


play!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz