środa, 30 września 2009

Indie Game Of The Week - lose/lose

W dzisiejszym wydaniu Indie Game Of The Week w końcu prezentujemy wam coś konkretnego. Żadnych ckliwych opowiastek, żadnego kupowania kawy, chodzenia po cmentarzu czy rozwiązywania fizycznych zagadek. Czysta męska rozrywka - i nie mam tu na myśli jeździectwa, a strzelanie do obcych. Pew Pew!

Nie miałem czasu pograć zbyt długo bo aktualnie jestem zajęty przeglądaniem swojego twardego dysku w poszukiwaniu mojej amatorskiej sex kasety nagranej razem z moją dziewczyną. Nie wiem co się stało - tak jakby ktoś ją skasował. Ale kto? Dlaczego? Z zazdrości, że udało się uwiecznić najcudowniejszy sex jaki kiedykolwiek uprawiano? (płakałem tam tylko dlatego, że przypomniał mi się mój znajomy, który miał małego psa bez jednej łapki i nie miał mamy, i umarł)





Kto wejdzie do pierwszej 5 w High Score wygrywa piątkę z rozbiegu.

lose/lose (download & install)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz